Hola!
Ja fa temps vaig descubrir que no existia cap llibre de tècnica i material d´escalada escrit en català.
Així que un bon dia em vaig posar mans a la feina....
Vaig començar a remenar, triar, recopilar, ordenar i TRADUÏR al català tot article o llibre que passava per les meves mans: articles publicats a revistes especialitzades, xerrades tècniques penjades a internet, llibres de la biblioteca..... TOT!
He prioritzat sempre l´ACTUALITAT de la informació i he intentat presentar-ho tot d´una manera molt didàctica i entretinguda (amb moltes fotos a color scannejades o baixades de la xarxa, dibuixos, croquis, etc...)
El resultat d´aquesta feina "nocturna" de moltes hores és un document en format word d´unes 55 pàgines que he batejat amb el nom de "Apunts d´escalada en català".
Us el podeu baixar a través de l´emule (tinc l´ordinador gairabé tot el dia obert) i xafardejar-lo.
El meu dessig és que tothom que ho volgui, el pogui aprofitar.... si més no, li podeu fer un cop d´ull!
M´agradaria rebre qualsevol comentari (de fet els espero) i el podeu fer còrrer tot el què volgueu.
També us el puc enviar per mail...
Siau.
Pere (Mataró)
ptutusaus001@cofb.net
Moltes felicitats Pere!!
No tinc l´arxiu, per tan no l´he llegit, pero d´entrada ja et felicitu per la teva feina.
He buscat a l´emule pero no el trova, si no et fes res enviar-m´ho per e-mail i aixi podria mirar-ho una mica!!
Moltes gracies!
Molt bé!
Quin és el teu mail? I en quin format vols que te l´enviï?
Word - comprimit (21.400kb)
Acrobat - comprimit (4.500kb)
Fins ara...
ja mho estic baixant!!!
costa molt de trobarho a l´emule.... o serà que jo soc dolenta amb tot lo referent a internet!
al final hi és pero tot amb punts.
apunts.escalada.català o qelcom similar :D
ganes de veure qué mhi trobo!!!!!! i... res... agraïr a l´autor la motivació i l´interés per fer aquesta feina i tb de voler-nos fer partíceps del treball!!!
no felicitor pel material pq encara no lhe vist !!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui