Hola a tothom.
Si us plau, algú em pot dir on comprar botes Bestard a Barcelona ciutat o rodalies properes?
Estic buscant el model Matrix i només l´he trobat a Balmat, i m´agradaria comparar preus (Corte Inglés i una botiga de Sant Antoni no en tenen, d´aquest model).
També em serveix per Internet (l´he vista a Alpesport), m´el provo aquí i si per Internet és més barat... doncs això.
I ja de pas, algú sap la diferència entre la Futura K i la Matrix? Vull dir, diferència "operativa", perquè se semblen molt (mateixa palmeta, sola, construcció... Matrix més ampla...) i una la tenen al catàleg com "trekking" i l´altra com "muntanya". Serà només marketing?
Gràcies.
IGN
IGN,
pues, mis botas duran algo mas que 9 meses.. algunas temporadas por lo menos. Existe ademas la posibilidad de cambiar la suela, por ejemplo Bestard lo hace por 25 (?) Euros mas transporte.
La suela ICE Trek PU fue sustuida por la Ice New tanto por Bestard como por La Sportiva hace algunas temporadas, ya que esta suela tenia problemas esporadicas de calidad; se rompian los tacos, debido a problemas en la mescla entre goma y PU (Ice New es 100% goma, que a final de todo siempre es mas seguro). Otra desventaja con aquella suela era que era muy puntiaguda, y solo permitian hormas estrechas. Opino que el cambio es positivo.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui