ssierraWednesday 12 april 2017 - 12:46:52
Bon dia,
Si algú està pensant comprar-se aquest piolet o ja el té, que vagi al tanto ja que sembla ser que hi ha una tirada defectuosa de la marca.
Vaig comprar-me una parella fa poc, pala i martell, a la botiga semblava que tot anava correcte, però una vegada a casa, la pala té un petit defecte al punt d'unió entre la dragonera i el piolet. La corretja Power Trac no surtia/entrava de manera suau (seguint les recomanacions de simond per manipular-la). Amb el martell no hi ha problemes. Sembla que la la petita peça metàlica que va acompanyada d'una molla no compleix les toleràncies i queda massa aixecada tot i que la emputgis per fer entrar la dragonera, així que la dragonera no entra fàcilment.
Vaig canviar el piolet a la botiga, però continuava havent-hi el mateix problema. Han provat a simond alguns models i s'han trobat amb el mateix problema (o això és el que m'han dit desde Decathlon).
Després de moltes converses amb el Decathlon i la marca, sembla que hi ha una tirada defectuosa (desconec si emetran cap tipus de nota informativa).
Salut,