Hola,
Jo si t'hagués de recomanar alguna serien:
Sony rx100 m3. Sensor d'1", f1.8, visor i pantalla extraible. Per mi les diferencies amb la mIV i mV no compensen. Es la que li vaig comprar a la dona. A mes per aquest model hi caixes estanques, per si algun dia et dona per fer algun esport d'aigua.
Canon g7x, similar a la sony en prestacions pero amb mes zoom. Es una bona camera, pero vaig llegir moltes critiques per entrada de pols a l' objectiu. Donat el preu no em vaig voler arriscar.
Panasonic LX100. Es una mica més gran que les altres dues, pero té un motiu. Sensor 4/3" i objectiu de f1.7. Aixo obliga a mes tamany. Crec que es una molt bona camera, amb bona lent Zeiss.
La vsig recomanar a un familiar i esta content.
Totes aquestes son cameres de 600-700€, preu que jo estic disposat a pagar per les prestacions que em donen.
Si per pressupost son massa cares hi ha els models just per sota que també son bones opcions.
Per mi el tamany del sensor es innegociable, minim 1", doncs vaig fent ampliacion grans i no puc estar pendent de si porto una o altra camera. Si no fas impressions grans, qualsevol de les que t'han dit estan bé, la del mòvil fins i tot et pot servir, excepte perque no tenen zoom.
Salutacions.